sobota, 30 lipca 2016

Czas spojrzeć prawdzie w oczy ;)

   Hej! Długo zbierałam się do napisania… czegokolwiek. I czas spojrzeć prawdzie w oczy – straciłam wenę.
Nie chodzi o to, że nie mam chęci, czasu czy pomysłów. Jestem nimi wręcz przeładowana. Ale podczas tych siedmiu miesięcy, odkąd założyłam bloga, ogromnie się zmieniłam. Myślałam, że moją największą pasją jest pisanie, ale już od dawna nie potrafię sklecić porządnego opowiadania. Nadal mam nadzieję, że to w końcu minie, ale nie mogę Was już trzymać w niepewności – blog zostaje zawieszony.
   Kurczę, smutno mi, bo naprawdę pokochałam tę historię i miałam już wszystko tak pięknie zaplanowane –  każdy wątek, wszystkich bohaterów, nawet drugą część; ale nie chcę dawać Wam kiczu, czegoś, co mnie samej się nie podoba. Dlatego żegnam się na jakiś czas z tym blogiem.
Wiem jednak, że historię dokończę. Czy za miesiąc, czy za parę lat, na pewno do niej wrócę, bo przywiązałam się do niej, do bloga, do Was.
   Dziękuję za zainteresowanie tymi dwoma biednymi rozdzialikami, za pochwały, wsparcie i wierność. Nie mieliśmy okazji się poznać, ale mam nadzieję, że nie straciliście dużo czasu, wgłębiając się w historię Huncwotów i Granger. A jeśli wyrazicie na to chęć, mogę Was w przyszłości powiadomić o wznowieniu bloga :)
   Pozdrawiam Was cieplutko, całuję, ściskam i, mam nadzieję, do zobaczenia!

Veronica

1 komentarz:

  1. Cześć!
    Administratorki Katalogu Granger zachęcają do oceniania prac w konkursie na drabble #3! Autorki pięciu prac czekają na Wasze komentarze z punktacją, ale również na głosy w ankiecie, której ostateczny wynik zadecyduje o wygranej. Czas na głosowanie jest aż do 15 lipca.
    Udzielajcie się, pokażcie, że jesteście z nami — bez Was nie damy rady!

    Link do posta z głosowaniem — klik!

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń