niedziela, 21 lutego 2016

Liebster Blog Award 2



Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego Blogera, w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nominacji należy odpowiedzieć na pytania otrzymane od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kolejne osoby (informujesz je o tym) oraz zadajesz im pytania. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Już drugi raz zostaję nominowana do LBA. Niezmiernie mi miło, że doceniacie moją skromną pracę.  Za nominację serdecznie dziękuję kochanej
Hope

Oto jej pytania:

1.      Wolisz spędzić dzień przed telewizorem czy na siłowni?
Ojej :D Chciałabym nie wyjść na lenia, ale niestety na siłowni nie byłam ani razu. Jestem couch potato, chociaż ostatnio próbuję zmienić mój styl życia. Coraz więcej czasu spędzam na basenie ;)
2.      Jaki jest tytuł ostatniego filmu, który oglądałaś w kinie?
Hmm… Wstyd się przyznać, ale w kinie byłam ostatnio w czerwcu na ,,Jurassic World”. To dosyć dawno temu, szczególnie, że jestem ogromną miłośniczką kina. Ale ostatni filmowy hit, jaki oglądałam to ,,Joy” z Jennifer Lawrence. Liczy się? :D
3.      Czy chciałabyś w przyszłości wydać powieść?
Na pewno w głębi serducha mam takie nieśmiałe marzenie, ale nie jest to moim głównym celem. Chcę się bardziej zająć dziedzinami biochemii. Może gdy będę miała 50 lat, dwie specjalizacje z medycyny i własny warsztat krawiecki, to się nad tym zastanowię :D
4.      Jakie jest Twoje najzabawniejsze wakacyjne wspomnienie?
Wszystkie moje najlepsze momenty z wakacji wiążą się z moimi przyjaciółkami :) <3
5.      Opowiedz o najdziwniejszej sytuacji, w której... Zaczęłaś śpiewać? ;P
Ja ciągle śpiewam! Może to dziwne, ale nucę zawsze pod prysznicem i w trakcie odkurzania. Ale ostatnio zaczęłam śpiewać repertuar z ,,Nędzników” na przejściu przed Plazą i wszyscy się jakoś tak dziwnie na mnie patrzyli… :D
6.      Na ile ufasz ludziom, z którymi masz kontakt w internecie?
Nie utrzymuję kontaktów z tymi ludźmi. Jedyne osoby, które ,,znam” z internetu, to czytelnicy mojego bloga lub autorzy blogów, które czytam. Chętnie odpowiem na pytania dotyczące pisarstwa, czasem też zadam swoje, ale nic poza tym. Nie zamierzam się z nikim takim spotykać w realu ;) Moje zaufanie jest więc bardzo neutralne.
7.      Wolisz kawę czy herbatę?
Herbatę, w każdym kolorze, w każdej postaci! Jestem miłośniczką tego napoju. Kawy zwyczajnie nie lubię.
8.      W jaki sposób pokonujesz zły humor?
Dzięki moim przyjaciółkom – często się na nich wyżywam :’) (pozdrawiam Was i przepraszam!)
9.      Czy boisz się horrorów?
O, i to jak! Jestem ogromnym ,,strachopłochem”. Nie przeczytałam ani jednego horroru i nie zamierzam ;) Obejrzałam dwa albo trzy, co mi w zupełności wystarczy.
10. Jaki był Twoj ulubiony wątek z dowolnego bloga, który czytasz/czytałaś?
Ojej (znowu!), nie mogę się zdecydować. W zasadzie wszystkie blogi, które czytam, są bardzo ciekawe, oryginalne, w każdym jest coś fajnego. Nie, nie potrafię wybrać ;)


Nominuję bloga
cudownej Porte Parole

Oto pytania dla Ciebie:
1.      Jakie jest najwygodniejsze miejsce w Twoim domu?
2.      Gdybyś mogła podróżować w czasie, jakie zdarzenia byś ,,zwiedziła”? Czy chciałabyś coś zmienić lub czemuś zapobiec?
3.      Dostajesz za darmo bilety na koncert swojego ulubionego zespołu, tuż przy samej scenie. Jak reagujesz?
4.      Czy umiesz coś, czego nie umie większość Twoich znajomych?
5.      … a jest coś, czego Ty nie potrafisz, choć wszyscy tak?
6.      Jak widzisz siebie w podeszłym wieku?
7.      Czy snułaś kiedyś bajkowe marzenia o królewiczu na białym rumaku, gromadce dzieci o ustalonym wieku, płci i imionach i pałacu? Masz je nadal? :D
8.      Gdybyś mogła spotkać tylko trzech bohaterów z Harry’ego Pottera, kto by to był? O czym byś z nimi porozmawiała?
9.      Najpiękniejszy widok, jaki kiedykolwiek zobaczyłaś?
10.   Miejsce, w którym całkowicie się relaksujesz?

Pozdrawiam cieplutko! :)

(Mam nadzieję, że na chwilę zapomnieliście o nieszczęsnym trzecim rozdziale. Spróbuję go opublikować w tym tygodniu. Trzymajcie kciuki!)

3 komentarze:

  1. Biochemia? Medycyna? Piąteczka! To brzmi znajomo ;P
    Hahaha a ludźmi pod Plazą się nie przejmuj XD Śpiewałam już kilka razy w drodze do domu ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Dzięki, przynajmniej nie jestem jedyna :')

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo. Już zabieram się za odpowiedzi <3

    OdpowiedzUsuń